wtryczka zasilająca do peceta - kątowa - POMOCY!!!

Autor: irek <angerek_at_gmail.com>
Data: Fri 03 Feb 2006 - 16:36:01 MET

niestety nigdzie nie moge dostać więc prosze o pomoc tutaj.
poszukuję do przeł±cznika, kabla zasilaj±cego ale takiego aby ten wtyk
http://skocz.pl/wtyczka był pod k±tem prostym (mam 30mm miejsca od
gniazda przeł±cznika do tylnej ¶ciany szafy rack i zwykłe kable od
peceta na wprost nie mieszcz± się).

je¶li ma kto¶ z was taki przewód chętnie odkupię, albo przeslę np 3
sztuki kabla na wprost.
szukałem po sklepachm pytałem na allegro i nici.
kiedy¶ były dodawane takie do przeł±czników, teraz niestety już nie
spotyka się.

pozdrawiam
irek

--
-= http://www.dyn.pl
-= ^^^^ darmowe poddomeny .dyn.pl dla użytkowników neostrady