Re: HuntKey "bzyczy"

Autor: FOX29 <fox29_at_o2.pl>
Data: Fri 03 Feb 2006 - 15:50:13 MET

> prawdopodobnie jakaś cewka pod wpływem pola magnetycznego porusza się i
> generuje w ten sposób dźwięk (np. rdzeń w transformatorze jest poluzowany
> i blaszki w rdzeniu drgając stukają o siebie)

e tam, mam nagrywarke dvd stacjonarna, zasilacz od monitora lcd, amplituner
i wszystko wydaje dzwieki jak ucho przyłożyc, a są naprawde dobrej klasy.
poprostu nawet w spoczynku układy pracuja i generują jakieś tam dzwieki. Nie
jest to jednak powod do narzekań bo nie słychac juz tego z 10-20cm.

FOX29