jaka karta graficzna do P III 866? C.d.

Autor: jag10 <jag10_at_op.pl>
Data: Fri 03 Feb 2006 - 14:27:02 MET

Witam ponownie. Ponieważ poprzedni temat "zszedł ze sceny" a doszło kilka
nowych informacji, zacząłem nowy temat. Przypomnę krótko moją konfigurację.
Jest to Fujitsu Scenic T, PIII866, 256 mb sdram, AGPx4, zasilacz 145W.
Dzięki uprzejmości kolegi przetestowałem na moim sprzęcie 2 karty GeForce:
440mx 64 mb oraz 4200Ti 128 mb (Palit). We wszystkich testach nie
kombinowałem i używałem sterowników referencyjnych Nvidii z kwietnia 2005 a
więc przy użyciu lepszych sterowników wyniki by były trochę lepsze. Na 440mx
uzyskałem w 3dmarku2001-2977 pkt, a w 3dmark2003- niestety tylko 109 pkt.
Kiedy podłączyłem GF4200Ti128 ( z wiatrakiem) musiałem odłączyć monitor od
zasilacza i podłączyć go do sieci ponieważ komp nie chciał się uruchomić. Po
powyższym nie było już kłopotów i testy przebiegły sprawnie. Uzyskałem w
3dmarku2001-5833 pkt, a w 2003-1148 pkt. Testy na 4200Ti przeprowadziłem
kilkakrotnie (zasilacz 145 W )i nie było najmniejszych kłopotów ze
stabilnością. Zdaję sobie sprawę że zapas mocy zasilacza nie jest największy,
stąd moje pytanie Czy Radeon 9550/9600 jest szybszy od 4200Ti i czy pobiera
więcej prądu od 4200Ti. Pytanie dotyczy wersji z wiatrakiem i bez.

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl