Athlon i jego ch³odzenie

Autor: Boba <devede_at_toya.net.pl>
Data: Fri 03 Feb 2006 - 12:42:53 MET

Witam

Posiadam procek AMD Athlon64 4000+ San Diego (2,4 GHz, 1MB Cache) a na niego
za³o¿onego Pentagrama FreeZone QVC 100 - Cu+ i w stresie na tym procku mam
46-48 stopni - czyli jak mi sie wydaje ca³kiem niez³y wynik. Wszystko by³oby
OK gdyby nie korci³o mnie OC. Zrobi³em OC tylko o 10% (2600 GHz) i w tym
momencie chyba przekroczy³em ju¿ próg logicznego odprowadzania ciep³a przez
ten wentyl poniewa¿ temperatura na procku zrobi³a sie taka, ¿e teraz w
stresie jest juz 58-61 stopni. Wiem ze Athlony 64 maja wbudowane
zabezpieczenie termiczne ale raczej nie chce go wyprobowywac. Dlatego proszê
Was o radê - poleæcie jakis fajny cooler, który bez problemów poradzi sobie
z OC tego procka, ale z pominieciem ch³odzenia wodnego, bo na nie po prostu
nie mam miejsca.

P³yta g³ówna to ASUS A8N-E Ultra

Pozdrawiam i prosze o pomoc.