Re: Audigy 4 DTS Dolby BOX vs Audigy 4 BOX

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Fri 03 Feb 2006 - 10:52:56 MET

"Tomasz Szczurek" <tomasz.szczurek_TO-MUSISZ-WYCIAC_@_TO-ROWNIEZ_interia.pl>
wrote in message

> No i proszę jak łatwo zmienić budżet :D
> X-Fi Platinum już na pokładzie. W przyszłym tyg śmigam po jakiś konkretny
> amplituner i głośniki ;-)
> Dzięki za podsunięcie pomysłu bo karta po prostu gra niesamowicie ;-)

A jak Ty chcesz podpiac ten ampli i do czego ma sluzyc ? Bo jesli do
sluchania muzyki to najlepiej podpiac
to kablem cyfrowym i przeslac do ampil sygnal zakodowany, ale w takim
przypadku wystarczy karta muzyczna
na plycie, roznica nie bedzie znaczaca.
Jesli natomiast chcesz dwiek z gier wysylac na ampili to zapomnij, x-fi nie
dekoduje sygnalu w locie, tak jak to
robi glupi nforce2, wiec z karty muzycznej dostaniesz sygnal do glosnikow
(zdekodowany na poszczegolne kanaly)
i ampli do niczego Ci sie nieprzyda.
Tak wiec do jak mozesz napisz, bo strasznie mnie interesuje po co kupiles
x-fi jesli chcesz do tego podpinac ampli + glosniki ?

Daniel