Re: Cichy (przede wszyskim) oraz wydajny wentylator 120 mm

Autor: ~|_ukasz <lukasz.niespamic_at_mnie_atra.pl>
Data: Fri 03 Feb 2006 - 09:49:03 MET

P@lmer wrote:
> Witam!
>
> Co sądzicie o 120 mm wentylatorach polskiej firmy Fander? Moim zdaniem
> są przystępne cenowo (39 zł). Czy w podobnej cenie znaleźć można równie
> udane konstrukcje? Ważne - zależy mi na mozliwie cichym dziłaniu przy
> zachowaniu dobrej wydajności. Oczywiście liczę się z tym, że obroty
> wentylatora trzeba będzie odp. zmniejszyć (jakiś kompromis musi być).

Fander jest tu czasem polecany, podobnie na roznych forach.

Mam takiego od paru dni, do polowy obrotow go nie slysze,
a zamontowany jest (na razie) na "zwyczajnych dziurach" w obudowie
zamiast z drucianym grilem.

U mnie zwiekszanie obrotow niewiele daje, tzn. wyniki chlodzenia
sa praktycznie te same (co nie znaczy zle).

pozdr
~|_ukasz