Re: Chuck Norris...

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 03 Feb 2006 - 09:01:05 MET

BOSKI napisał(a):

> o co chodzi z chuckem Norrisem.Czy to moda to imie i nazwisko.Nawet radio
> zet wpadło w to nazwisko i ciagle ten norris.dlaczego nie Segal czy
> Stallone.

Bo już kiedyś ktoś w żartach porównał Chucka Norrisa do Segala, Chuck
się nie śmiał... ;P
A tak na poważnie, to sam się nad tym zastanawiałem. Kawały o tym
kolesiu krążyły już od dawna i też miały podobny charakter - on potrafi
wszystko, wszyscy się go boją, ale czemu akurat teraz nastąpiła taka
eksplozja? Nie mam pojęcia...
Te teksty nabijają się z wizerunku postaci, jakie zwykle kreuje w swoich
filmach. Słusznie zauważyłeś, że mógłby to być Stallone lub Segal. Czemu
nie oni? Nie mam pojęcia... Może ktoś chciał przyspożyć popularności
Chuckowi pozostającemu w ich cieniu? ;)
Dobrze, bo się mały OT robi. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/