Asus P4P800 - konflikt po instalacji biosu

Autor: siwy <siwy_at_siwy.pl>
Data: Fri 03 Feb 2006 - 02:20:57 MET

witam,

zapgrejdowałem sobie bios mojej płyty głównej
z wersji 1010 do 1019.
OS to windows 98SE.
/pod win2k problem nie występuje/

po tej operacji pojawil mi sie konflikt urzadzeń:
>menadzer urzadzen>urzadzenia systemowe
zrzut ekranu:
http://free.of.pl/m/matyl/konflikt.jpg

sprawdzielm kila wersji biosu i wszystkie od wersji 1017 włącznie,
plus 1018 i 1019 powodują wspomniany konflikt.
ponizej wersji 1016 włacznie jest ok.

zainstalowalem tez "Intel Chipset Software Installation Utility"
w wersji 6.3.0.1007 dla win98se, ale konflikt wciaz istnieje.

przeinstalowalem INF'y do chipsetu z plyty Asusa.
tez nic nie daje.

reczne sterowanie zasobami powoduje ciężki zwis systemu
zaraz po akceptacji.

wiecie o co może chodzić?
przeszukałem news grupy i problem występuje
nie tylko u mnie. jednak rozwiązania i zdemaskowania przyczyny brak.

pzdr
siwy