Re: Asus A7N8X deluxe + Athlon Mobile 2500

Autor: Rico <dymir_at_aon.at>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 22:31:35 MET

Ireneusz wrote:

> tam na plycie jest taki zestaw do ustawienia parametrow procka ...
> w instrukcji jest to rozrysowane jak poprzelaczac ...

Dzieki za odzew ale ani na plycie ani w opisie nic nie znalazlem nic do
ustawiania procka poza przelacznikiem FSB 333/266 na 200 MHz. Normalnie
   ustawienia CPU juz od lat zmienia sie w biosie.
Googlowalem troche i dowiedzialem sie ze jest to poszukiwany procek bo
tak jak piszesz ma niezablokowany mnoznik jest niskotemperaturowy i
swietnie nadaje sie do krecenia. Ten comp ktorego mam jest z drugiej
reki i byl chyba tez niezle krecony. Ustawien niestety nie poznalem bo
jak mi go przyniesiono to wentylator od procka wisial na jednej srubie,
czyli nie dotykal wcale do CPU. A byl tak wlaczany wiec zabezpieczenie
przelaczylo na najnizsze taktowanie tzn.6x100mhz, ale przezyl.
Wedlug AMD powinien chodzic na 14x133mhz, umnie nie chce. Poszedl na
12x166mhz i nie chce na zadnym innym ustawieniu. Zamiast 2500+ jest
2600+ a temperature ma troche ponad 30 stopni Celsjusza. I tak juz chyba
zostanie.
Pozdr.
Rysiek