Re: Niestartujce komutery

Autor: >> shap <usun_shap_at_op.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 22:21:56 MET

> Gigabyte robi wg. mnie bardzo dobre plyty. Moze plyta nie obsluguje tych
> procesorow ? Moze jakis jumper ? Napewno to jakis smieszny szczegolik.

Wg. mnie to tez dobra firma, najdziwniejsze jest to, że na 5, 2 chodza bez
problemu, tak samo zmontowane, fabryczne ustawienia itd.

Wydaje mi się, że jakby cos sie przegrzewało... przynajmniej taki jest
efekt. Ale chłodzenie jest ok, oryginalne dedykowane radiatory intela, tuba
wylotowa powietrza nad prockiem, zreszta teraz to otwarte mam kompy.

Zapytam sie o jeszcze jedno, montaz radiatowów wg. pomysł intela w socket
775 jest dziwny, bo powoduje tak mocne przyciągnięcie płyty głównej, że
lekko sie ugina w miejscu procka. Może tu lezy przyczyna...
za... poroniony ten system montowania ;-(

shap