Re: Czarno bialy obraz na TV

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 21:48:29 MET

"Bartek" <skrayny@tlen.pl> wrote in message
news:0d74.000001ea.43e24c16@newsgate.onet.pl...

> OK. Przeszkulem wszystkie opcje. I nie da sie tego zmienic? Mozesz
pomoc?;-)

> Rad bede.
> Pozdrawiam
> Bartek

tadam...windows loves you... a powaznie - nie potrafie dac przepisu - w
archium grupy sa linki do strony opisujacej modyfikacje rejestru...tak by
zmusic ati do pracy w cvbs - i powiem tak - w momencie kiedy mnie dotknie
ten problem skrobne maila do supportu ati - niech podadza mi solution -
jesli cos takiego sie stanie postaram sie wrzucic info na grupe.