Re: Zimna katoda...

Autor: Aikus <aikus_at_wypat.ze.spamem.maupapocztakropkafm>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 21:07:21 MET

Big Jack wrote:
> Mam taką w swoim komputerze (Coolermaster) i na pewno nie jest
> wodoszczelna. W środku zebrały i się kropelki (tak jakby była
> zaparowana) i cały czas są. A może jednak jest wodoszczelna skoro nie
> mogę jej wysuszyć? hmmm

No wlasnie... Znaczy ja podejzewam, ze ona jest taka prawie
hermetyczna... To jest tak samo jak Ci zegarek zaparuje... Dziala, ale
na szkielku jest para... i czasem tak pare dni potrafi byc... Tyle, ze
zegarek nosisz na cieplej rece i w koncu to odparuje...
Tak czy siak - chyba nic sie nie stanie - woda na nia nawet nie chlapie,
tak naprawde jedyne co moze do niej docierac to para - wiglotne powietrze...

--
Pozdrowienia!
Aik - www - temporarly out of service