Re: notebook - eksploatacja

Autor: Artur Frydel <bzyk-NO_SPAM_at_pszczyna.edu.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 20:53:26 MET

dziobu wrote:

> No ja swojego po godzinie raczej nie włączam. Jeśli już to po dniu, moze
> dluzej, natomiast najpierw pracuje na baterii az ta siądzie, potem
> podłączam zasilacz i tyle mnie interesuje. Chodzi całość dzie, moze dwa,
> czasem dłużej.

Jeżeli masz baterie litowo-jonowe (a zakładam że masz takie), to robisz
błąd. Nie powinno się korzystać z zasilacza w laptopie w którym są
naładowane w prawie 100% baterie tego typu. Baterie li-jon źle znoszą
pracę w podwyższonej temperaturze. To dlatego w takich bateriach buduje
się czujniki temperatury.

--
Artur 'Bzyk' Frydel | artur.frydel[at]gmail-dot-com
In /dev/null no one can hear your scream