Re: Problem z systemem :(

Autor: Robi <spam_at_spam.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 20:05:12 MET

U mojej siostry był bardzo podobny problem po dokupieniu ramu. O dziwo system
pracował stabilnie błędy pojawiały się tylko podczas instalacji, tu błąd pliku,
tu nie można skopiować czegoś, coś tam niedostępne itp. Po wymianie na inną kość
jak ręką odjął. Co do testowania pamięci w pracy miałem przypadek że memtest86
chodził dwa dni i nic nie wykrył (na różnych ustawieniach), mimo to pojawiały
się co kilka godzin w windowsie rzuty pamięci. Po wyciągnięciu jednej z kości
pamięci do dziś nie powiesił się ani razu, to tak na marginesie.