Blad ECC dysku twardego

Autor: Mem <no_at_spam.com>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 19:03:36 MET

Witam.

    Jakis czas temu zaczal sypnal mi sie dysk Samsung SP0802N 80GB).
Objawialo to sie tym, ze Windows nie chcial wystartowac, byl wyswietlony
komunikat o braku mozliwosci modyfilacji jakis plikow. Ponowna instalacja
nic nie pomogla, wiec bylo zerowanie i ogolny test dysku programem WDCLEAR.
Zerowanie nie wykazalo zadnych bledow(nie wiem czy w ogole wykazuje;) ) a
test zostal juz zakonczony prawie na samym poczatku z powodu zbyt duzej
ilosc bledow ECC.
I teraz moje pytania...:)
    Czy mozna to jakos naprawic?
    Jak te bledy powstaja ?
    Czy sa one podstawa do reklamacji(jeszcze jest na gwarancji, kupilem go
jakies 15miesiecy temu).

Pozdrawiam
Mem