Re: AGP ??

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 14:41:23 MET

"wik" <wik@badmail.org> wrote in message
news:pan.2006.02.02.13.33.41.545427@badmail.org...

> i na koniec poszukaj informacji w sieci...nikt tu nic nowego nie wymysli,
> ani nowych kompatybilnosci, ani napiec w standardach nie zmieni ;)
> zajrzyj tutaj:
> http://www.faq.enter.net.pl/faq.php#rodzaje_agp

osobiscie sprawdzalem karty do GE5XXX wlacznie chodza na kazdej dostepnej mi
plycie z AGP (najstarsza to Asus P2B) - z ATI moga byc klopoty - zdaje sie
od 9550 mozna wlozyc je do AGPx4 i x8 a takze i niektore wczesniejsze modele
mialy klopoty z AGPx2 (chodzi tu nie o predkosc zlacza ale standard napiec
linii sygnalowych (w starym AGP to 3.3V i czesc nowych ukladow po prostu nie
toleruje tak wysokich poziomow)