Re: Pytanie o pamięci DDR

Autor: NOKGAMER <odpowiadaj_na_grupie_at_post.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 14:47:22 MET

news:drt204$5sh$1@polsl.pl...

> Po pierwsze, ustaw poprawnie kodowanie.

O demokrata się znalazł! A może ty dostosuj się do mnie?

> Po drugie, zalecam więcej kultury. Szczególnie niezrozumiałe
> jest nawoływanie do opuszczenia grupy przez osobę, która na
> niej jest wielokrotnie dłużej niż Ty...

I znowu... jak ktoś dłużej głupi, to ma racje.

> A odpowiadając na Twoje pytanie: *sprawna* pamięć PC3200
> *musi* działać z takimi samymi parametrami przy niższym
> taktowaniu. Oczywiście pamięć może być w jakiś sposób
> uszkodzona lub niekompatybilna z płytą i wtedy pojawią
> się problemy, ale to już kwestia praktyki.
>
> I potwierdzam, moduły pamięci PC3200 działają na 200 MHz,
> a nie na 400 jak piszesz.

Mam taki napis w BIOSie w trakcie bootowania: "PC-2700 333MHz, 2,5
Latency", ale nie wiem czemu jak barany czepiacie się tego, co nie jest
problemem wątku. Nie pisałem, że nie masz racji, ale... zapewne wiesz o co
chodzi z tym taktowaniem, czy Ciebie douczyć?

IMHO, odpowiedź na poziomie sprzedawcy ze sklepu - wszystko, byle sprzedać,
co jest na półce. :D

Dajcie już sobie spokój. Moja rada, nie odpowiada kodowanie, nie odpisuj, i
pisz na temat, a nie wymądrzaj się czepiając byle czego.