Re: Tuner Ferguson za 300-400 zł.

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 13:23:32 MET

"Madzia" <biusciastaWYTNIJTO@op.pl> wrote in message
news:40c0.000001c9.43e0e0c6@newsgate.onet.pl...
> Siema
> Nie wiedziałam gdzie mam wrzucić ten topic :(, mam nadzieje, że będziecie
> wyrozumiali :)
> Mam pytanka:
> - gdzie można znaleść wykaz wszystkich programów, które można odbierać
przy
> pomocy tunera Ferguson za 300- 400 zł ?
> - czy na tym tunerze można odbierać jakieś programy pornograficzne ?

NTG

wspomniany http://www.lyngsat.com/ lub http://www.satcodx.com/

co do pornografii... w wiekszosci nie - kanaly porno sa platne, do ich
ogladania potrzebny jest specjalny abonament i karty dostepu warunkwoego -
popularne tunery nie posiadaja czytnika takich kart wiec mozna na nich
ogladac tylko programy ogolnodostepne. I nic wiecej nie powiem na temat -
kto wie ten wie co dalej...
Co do pornografii - taka z niemicekich jest i na polskich kanalach i
wlascwie to nie jest pornografia.

> Podejrzewam mojego ojca, że chce sobie kupić ten tuner tylko dla
pornografii.
> Już raz go kiedyś przyłapałam na oglądaniu pornografii. Gdy ojciec
wychodzi na
> noc do pracy to przeglądam sobie jego kasety vhs - na wszystkich kasetach
> nagrana jest pornografia z niemieckich programów ( obecnie mamy kablówke )

????? masz dziwne zainteresowania... probowalas kontaktu z lekarzem? jakis
psycholog? podejdz do jakiejs poradni zdrowia psychicznego i zapisz sie na
spotkanie z psychologiem, porozmawiaj o tym co cie gryzie...
.
.
.
a tak na koniec to jakos nie moge sie oprzec wrazeniu ze robisz sobie jaja i
jestes zwyklym trollem...