Problem z kartą VideoMade x200 przy odtwarzaniu radia

Autor: Rafał <dsfdsdfs_at_wp.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 12:59:45 MET

Witam
    Mam problem z kartą VideMade x200, a dokładnie z tunerem radiowym. Po
przeskanowaniu pasma w programie ComproFM2 w ver. 2.1.2.4 i 2.1.2.403 nie
można wybrać numeru kanału z pilota przyciskami 0-9. Wyskakuje błąd z
aplikacją ComproFM.exe. Ten problem nie pojawia sie, gdy przerzucam kanały
+/-.
Sterowniki zainstalowałem oryginalne (z płytki) i najnowsze ze strony
producenta. System to Windows XP Professional wersja 2002 z SP2 PL,
praktycznie czysty, bo to nowy komputer i instalacja.
    Gdzie moze być problem? Sterowniki czy XP coś namieszał? Miał to już
ktoś, bo google milczy.

Pozdrawiam