[OT] Re: Zasilacz i podwójna linia +12V

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 10:21:03 MET

jaszczur w wiadomości <news:slrndu1pv9.rkm.mija.szybko@r.a.pl> napisał/a:

> Przeglądam pl.comp.pecet

> Ile tych Taganów Ci piszczało, że tak je niemile wspominasz?

A co to za osobista dygresja? :P

Nie chce mi się tłumaczyć n-ty raz jak krowie na rowie, że nie twierdzę, że
tagan nie może zrobić prawidłowo działającego zasilacza, i że marka
elektroniki nie polega na ilości dobrych egzemplarzy, tylko na jakości
testów tego, co schodzi z taśmy.
A o jakości tych ostatnich sporo mówi jeden wadliwy egzemplarz.
Taganowi zdarza się na czymś oszczędzać, najwyraźniej.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel