Re: HP1100 - można prędzej?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 10:10:18 MET

W dniu Thu, 2 Feb 2006 01:45:11 +0100, osoba określana zwykle jako
Adam 'Adak' Kępiński pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>To jeszcze jedno pytanie:
>Jesli drukarka jest sprawna (jutro - no juz dzis ;-) - sprawdze na innej
>kasecie), a tylko walek w kasecie jest troszke walniety, to czy nie oplaca
>sie na allegro kupic wlasnie sam walek i go wymienic?
>Da sie to zrobic bez problemow?
>Jest sens?

Bosz. Pierwsze słyszę o takiej kombinacji.
IMHO nie ma sensu. Ale ja z tych, co oryginalnych materiałów
eksploatacyjnych używają.

--
[------------------------] Kiedy rozmiar dziury serowej przekracza roz-
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] miary bułki, wrażenia  smakowe  są...   jak-