wciskanko

Autor: nemo <nby_at_o2_ciach_.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 09:58:49 MET

Witam
chcialem zapytac wlascicieli plyty Gigabyte GA-7VA rev 2.0 czy próbowali na
nia wcisnać wiatrak Pentagrama, ktoregos freezon'a jak to przestrzennie
wyglada, trzeba coś szlifowac czy miesci sie bez problemu.
No i pytanko do wszystkich ktroego pentagrama polecacie na Athlona XP 2600+
(barton)- nie krecony (no moze na 2700+) chodzi mi glownei o cisze i spokoj
(ze nic sie nie przysmazy :). Jak na rzie to jade na boxowym no i mam 57*
przy normalnym uzytkowniu (nie grajac, ani nie odpalajac matlaba)
dzieki za info

--
nemo