Re: IBM T30 - jakie ma USB?

Autor: ceron <ceron_at_nospam.xeelee.ath.cx>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 23:07:38 MET

Dnia 01.02.2006 Jacek23 <jacek23@post.pl> napisał/a:
> 1.1 ma:(
> touchpad sie przydaje przynajmniej ja wole od czerwonego macadelka:)

korzystajac z okazji podepne sie pod watek :)
Przymierzam sie do zakupu uzywanego T23 i w zwiazku z tym mam dwa
pytania:

1) Jak jest z awaryjnoscia tej serii laptopow? Naczytalem sie sporo, w
sumie same pozytywy ale moze ktos, kto ma dluzej Txx moglby sie
wypowiedziec. Co najczesciej sie psuje?

2) Laptop bede testowal, przed zakupem przede wszystkim na obecnosc
Supervisor Password. Gdzie w biosie(ktorego na oczy nie widzialem) mozna
jednoznacznie stwierdzic, ze haslo jest ustawione? Jesli dobrze
zrozumialem jest ono najwazniejsze ze wszystkich trzech(Power-on Pass i
Hard Disk Pass).

pozdrawiam
Krzysiek

--
And the man in the rain picked up his bag of secrets,
and journeyed up the mountainside, far above the clouds,