Porządny zasilacz do starszej-mocniejszej konfiguracji

Autor: Doggie <d_o_g_g_i_e__at__o_p_._p_l>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 22:12:28 MET

Witam,

Jaki zasilacz możecie polecić do dość bogato obsadzonej starej-ale-jarej
;) płyty Abit BH6? Sprawa rozbija się o dostarczanie napięcia -5V
(conajmniej 0.5A). Dużo nowych zasilaczy w ogóle nie daje napięcia -5V.
Interesuje mnie model zasilacza w kwocie do 150 zł.

W płycie są 2 przejściówki do procesora :), Pentium III Tualatin 1.4GHz,
0.5GB SDRAMu, GeForce 4200 Titanium 128MB, SB Live! 5.1, sieciówka,
kontroler USB 2.0, stacja dyskietek, dysk twardy, nagrywarka CD-RW,
odtwarzacz DVD i sporadycznie drugi dysk.

Wszystko to powoduje, że napięcie 3.3V niebezpiecznie spadło mi do
3.10V, a -5V ma wartość 5.40-5.50V. W tej chwili używam zasilacza
Rubikon 300W (czyli klon niesławnego Codegena). Zresztą ten ostatni
chodzi obecnie pomocniczo jako drugi zasilacz - obsługuje samą płytę
główną wraz z wpiętymi w nią kartami. Jednak efekt jest niewiele lepszy.
Stanowczo trzeba tu porządnego modelu zasilacza. I właśnie o propozycję
takowego Was zapytuję.

--
Zdrówka,
Doggie