radeon 9600 + biostar = przewaznie no boot

Autor: news.tpi.pl <brak_maila_at_nie.ma>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 18:22:28 MET

witam

mam nastepujacy problem

radeon 9600 (r96, 256mb) (nie wiem jakiej firmy) odpalil sie 2 razy na
biostarze u8798 pro
(bios u8798r07 pro - wg strony producenta najnowszy)

jak juz sie odpalil chodzil 2 dni bez zaciecia, po wylaczeniu i wlaczeniu po
jakims czasie, nic, cisza, tylko wiatraki lapia
udalo sie go uruchomic na tej konfiguracji dwa razy

konifguracja komputera
biostar u8798 pro ver 1.3 (socket 478)
768 ramu
celeron 2.8
sound blaster na pci
x1 hdd
dvd-rom
cd-rw
codegen 300w (model 200xa)

i dwie grafiki
radeon 9200 (wszystko chodzi spoko)
radeon 9600 (problem)

jesli ktos mysli ze to zasilacz prosze o przeczytanie do konca

dzisiaj mimo przeroznych zabiegow nic
1) grafika 9600 poszla do innego kompa na msi, socket a, wlaczenie,
wylaczenie, resetowanie, 3d mark 2001 zaptelnony chodzil z godzine i nic,
zero problemow
2) zmiana zasilacza w wyzej opisanym kompie na modecom 350W, z odlaczonymi,
napedami - nic
3) wylaczone wszystkie napedy, wyjete dzwiek, nic
4) komp rusza bez problemu z ati 9200, ati 9250, gf2mx nawet na tym codegnie
(mierzylem napiecia sa w normie)
5) beeper nie pipczy, na tej ati9600, wiatraki sie kreca (na grafie tez),
monitor mruga zielonym swiatlem
6) bios resetowany
7) komputer odkurzony

jedynie co zauwazylem to tak, wszystkie karty ktore dzialaly (z punkt 4)
maja po dwa wciecia
tylko ta ati9600 ma jedno wciecie z prawej strony
niestety nie mam drugiej karty z takimi wcieciami

sadze tez ze to po trochu falszywy trop, bo przeciez komputer na tym konfigu
odpalil sie x2 razy

prosze o porade
co jeszcze moge zrobic

lukasz