Re: problem z zasilaniem???

Autor: Filip_S <odpowiadaj_at_na.grupe>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 17:51:55 MET

Dnia Wed, 1 Feb 2006 17:08:37 +0100, Sander wystukał(a):

> To co pokazują programy to jest mało wiarygodne,
> jedynym dobrym źródłem jest pomiar przy pomocy miernika.
> Więc jeżelichcesz znac prawdę, to po prostu zmierz.

> Nie napisałem ... ?

> Nie, programy pokazują głupoty, napięcie ujemne
> i tak nie jest wykorzystywane w zasilaczach ATX.

Nie mam mozliwosci zmierzyc napiec miernikiem. Czy te dane z programu sa
zupelnie bezpodstawne?
Robilem male testy. Gdy komputer jest "cieply" problem nie wystepuje.
Jednak gdy nie chodzi ponad 0.5h nastepuje juz to nieporzadane zachowanie.
Wszystko wskazuje na to ze "zimny" komp to powoduje. Czy to nie dziwne?
Konensatory wogol procka i na calej plycie sa OK
Moge z gory zalozyc ze to zasilacz?

--
[ ___// MyGG: 7547181 \\___ ]