problem z dyskiem WD 160GB SATA2

Autor: xavier <musti20_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 17:40:38 MET

Witam, mam problem z moim dyskiem WD 160GB SATA2. Dysk w czasie pracy
przestaje czytać lub zapisywać objawja sie to w danym momęcie chwilowym
zawieszeniem systemu i świecącą lampką (dioda na obudowie od HDD), nie
pomaga przeinstalowanie XP (oryginalny). Z tym dyskiem miałem także problemy
w czasie instalacji XP po każdej instalacji jakiejś poprawki do XP lub
programu i ponownym restarcie system juz sie nie uruchamiał potrzebna była
interwencja w konsoli odzyskiwania i przywracania pliku rejestru. W czym
jest problem? Co proponujecie ? Na innym HDD wszystko jest OK.
Mój sprzęt to P_D830, WD 160GB, ASUS P5WD2 premium, GEIL 2x512 Dual.
pozdrawiam
Robert