Re: notebook do 3-4kzł

Autor: e-ser <sergiusz123_at_wnij.poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 17:23:42 MET

 polecam hp nx6110, ceny miedzy 2500 a 5000 w zaleznosci od konfiguracji,
- magnezowa rama ( jest super, wystarczy wyjac baterie by zobaczyc to cudo)
((w nx6125 rama jest plastikowa));
- super laminowany i nie lakierowany plastik odporny na zarysowania (jak w
IBM);
- zintegrowana grafika calkiem ok;
- duzy wybor konfiguracji - dla kazdego cos dobrego;
- niezla bateria - trzyma do 4 godzin na pentium M
polecam model z matryca 1400X1050, sam mam takiego, co prawda katy sa takie
sobie ale czego mozna wymagac od matrycy tn w starej technologii od
notebooka w tej cenie :)

ja jestem zadowolony:)