Re: Głośny komputer

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 16:39:44 MET

Tomek N. wrote:

> Aktualnie 29ºC

T znaczy, że wentylator procesora chodzi za szybko i niepotrzebnie
hałasuje. Czy masz Box AMD, czy jakieś byleco.

> Najbardziej brzęczy wentylator od procesora. Poza tym w serwisie
> powiedzieli mi, że to mało prawdopodobne, żeby tak szybko padł wiatrak
> od zasilacza lub kart graficznej.

Ciekawy serwis. Zwykle jako pierwszy pada wentylator na karcie
graficznej - zresztą zwykle to on jest najgłośniejszy. Otwórz obudowę i
sprawdź - zatrzymując każdy wentylator na chwilę palcem. Bardzo bym się
zdziwił, gdyby to był ten na procesorze.