jaka karta graficzna do starej płyty ?

Autor: Krzysztof Arentowicz <ROT13xnerag_at_cbpmgn.barg.cy.invalid>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 15:16:54 MET

Witam.
Chce wymienić kartę graficzną w moim kochanym starym blaszaku.
Obecnie siedzi tam Nvidia MX2

Doradźcie mi jakąś kartę, która spełnia nastepujące wymagania:

1. ma złacze DVI
2. obsługuje 2 monitory
3. zapewnia dobra jakość obrazu 2D. Wydajność 3D nie jest dla mnie bardzo
istotna.
4. ma pasywne chłodzenie (ważne!)
5. ma dobre sterowniki dla Linuksa (czyli to chyba ogranicza wybór do
NVidii? czy się mylę ? Nigdy nie miałem karty ATI i nie wiem jak tu wygląda
sprawa kompatybilności z Linuksem.t)
6. Szyna AGP
7. Będzie działać dobrze z płyta główną K7VT2:

http://www.asrock.com/product/K7VT2.htm

producent pisze, że to obsługuje "AGP 4X/2X universal"

Nastawiam sie raczej na kupienie czegoś taniego na allegro.
wszelkie sugestie mile widziane :)

--
Krzysztof Arentowicz