jaka karta graficzna do P III 866?

Autor: jag10 <jag10_at_op.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 14:13:55 MET

Dzień dobry,
kilka miesięcy temu kupiłem na giełdzie komputer. Jego konfiguracja to:
Pentium III 866, 256 sdram, HDD 20 gb, bez karty graficznej (tylko on board).
W tej chwili chciałbym dokupić w miarę dobrą kartę do 250 zł. Nie wiem tylko
jaką. Nie chciałbym przepłacić za coś, co ten komputer jest w stanie
wykorzystać powiedzmy w 20%. Bardzo proszę o radę. Zaznaczam że komputer
wykorzystuję również do gier 3D. Jeszcze jedno. W tej chwili mam zasilacz
145W. Wiem że "mały" ale na razie wystarcza. W razie potrzeby najwyżej go
wymienię.
Pozdrawiam

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl