nieprawid³owy boot.ini

Autor: atte <atekpl.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 12:53:52 MET

Witam, mam problem z kompem: tak, przy uruchomianiu pojawia siê ten napis -
nieprawid³owy boot.ini, rozruch z C:/WINDOWS/
Informatyk ze mnie ¿aden, wiêc spytam czy ma to zwi±zek z tym np. ¿e nie
potrafi uruchomiæ pliku pomocy w XP i informacji o systemie. Najwa¿niejsza
rzecz, o której zreszt± pisa³em na grupie to to, ¿e nie dzia³a mi mikrofon.
Wtedy ludzie doradzali mi takie do¶æ proste rozwi±zania jak np. zajrzyj do
panelu sterowania, do karty itp. Problem polega na tym, ze w moim kompie
takiej funkcji jak rozpoznawanie mowy nie ma.Kiedy klikne wlasnie w panelu na
"mowa" to nie ma zakladki rozpoznawanie mowy , tylko MOwa na tekst. Kiedy ide
dalej, ¿eby to to zainstalowaæ windows mówi mi, ¿ebym zainstalowa³ urz±dzenie
czy funkcje wlasnie na dwa sposoby: 1. przez worda: narzedzia/mowa/speach 2.
zmieñ usuñ programy/word/zmieñ/dodaj lub usun funkcjê/wybierz zaawansowane
dostosowywanie aplikacji/ funkcje wspolne pakietu office/ alternatywne
wprowadzanie danych.........

Ani tym sposobem ani pierwszym nic nie mogê zrobic, tzn. w wordzie nie ma
takiej zak³adki w narzedziach, podobnie w punkcie 2.

Bardzo proszê o pomoc, bo nie mam pojêcia jak to za³atwiæ.
zpozdrawiam

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/