Re: odświeżanie monitora, a grafika

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 09:28:52 MET

"nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> wrote in message
news:drohue$dah$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "PAndy" <pandrw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> elektronicznie -
>
> Były też CFL o zapłonie elektromagnetycznym, mam taką świetlówkę z 98r.
> philipsa.
> Poczytaj tutaj:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Compact_fluorescent_light_bulb#How_they_work
> http://en.wikipedia.org/wiki/Ballast_%28electrical%29
> http://irc.nrc-cnrc.gc.ca/pubs/cp/lig3_e.html

Jeszcze raz kompakt oznacza ze rura wyladowcza zintegrowana jest z
balastem - nie wiem jakim cudem masz zintegrowany balast w postaci dlawika
wielkosci polowy kostki masla... - nie neguje faktu ze moze ktos zrobil cos
takiego, ale pod tym wzgledem jest to zwykla jarzeniowka i dlatego to ze
jest "kompaktowa" nie znaczy nic...