Re: jak karta muzyczna?

Autor: - <velvet.darkness_at_wp.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 09:01:28 MET

> Moje oczy! Moje oczy!! Wypalilo mi oczy!! :P
to w sumie nie mam co sie rozpisywac, bo i tak nieprzeczytasz ;)

> Wydaje mi sie, ze dowolny wspolczesny komputer da rade
> zalatwic to programowo. Kwestia oprogramowania odpowiedniego.
>
> Moze napisz konkretnie czego potrzebujesz i ile chcesz wydac ;)

niestety nie mam dostepu do "wspolczesnego" komputera ;)
a z tym oprogramowaniem kiepsko, bo jest opoznienie (1-2 sekundowe), lub
nieznalazlem odpowiedniej aplikacji

potrzebuje cos, zeby sobie w domu pobrzdakac na gitarce - czyli chce wydac
mniej, niz sa warte "kostki" (ok. 150pln), bo mi do niczego sie to wiecej
nie przyda