problem z PINNACLE DV500 DVD

Autor: Marcin <mziel-NOSPAM_at_szczecin.home.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 08:53:54 MET

Używałem tej karty nieraz do zrzucania filmów z kamery cyfrowej jak i z
wideo. Ostatnio miałem dłuższą przerwę. Po paru miesiącach próba
uruchomienia programu DVTools.exe powoduje natychmiastowy restart komputera.
Po wyłączeniu atuomatycznego restartu pojawia się niebieski ekran z błędem
STOP.
*** STOP: 0x0000003F(0X00000000, 0X0000098B, 0X00000729, 0X0000D48D)
Za drugą próbą, błąd ten różnił się nieznacznie od poprzedniego:
*** STOP: 0x0000003F(0X00000000, 0X0000098B, 0X0000025B, 0X0000D48D)
Nie ma nazwy modułu powodującego te błędy.

Podejrzewam dwie rzeczy: albo dodatki do SP2 zainstalowane przez
Automatyczną aktualizację (tylko które) lub zainstalowanie jakiś czas temu
jakiś pakietów z kodekami MegaCodec czy coś w tym stylu. Próbowałem ręcznie
powywalać wszelkie kodeki, które zostały w systemie mimo odinstalowania tych
pakietów. Przeinstalowałem też kartę graficzną i muzyczną.

Efekt: nic się nie zmieniło. Próba odpalenia DVTools wywala system jeszcze
przed ukończeniem ładowania aplikacji.

Proszę o sugestie czy można sobie z tym jakoś poradzić czy niezbędna jest
reinstalacja systemu?

(aby wyeliminować uszkodzenie sprzętu, zainstalowałem WinXP + stery bez SP2
na całkiem nowym dysku i poszło bez problemów ale zależy mi na starym dysku
ze wzgl. na dane)

Pozdrawiam
Marcin Z.

PIV 2,4 GHz