Audigy 2ZS + winfast tv expert polaczenie

Autor: Radek K. <radek678_at_wirtualna_polska.pl.>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 00:28:26 MET

Witam. Wlasnie staram sie zmusic do wspolpracy te dwa komponenty i w
zwiazku z tym zauwazylem, ze brakuje mi kabla do polaczenia tych dwoch
kart (dzwiek). Czy mozna gdzies zakupic kabelki do podlaczenia Audigy z
karta tv: Mam wersje OEM karty Audigy 2ZS i nie dostalem z nia zadnego
kabelka, czy te 4-pinowe gniazda na Audigy sa typowe?

Pozdrawiam.