porysowane LCD

Autor: Pete67 <pete67_at_wp.pl>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 23:35:43 MET

Witam
 gdy miałem CRT moje Koty przesiadywały i grzały pupy na nim dumnie..:D
od czasu jak mam LCD kiulkanascie razy próbowały wskoczyć zapominając że
jest płaski i lądowały po drugiej stronie.. :)))))
hmmm
 pięknie
 ostatnim razem tak kicneła kicia że łapmi i pazurami porysowała mi ekran
 jest to fizyczne wgłębienie w powłoce:(

Widoczne tylko w określonych warunkach ale jest rysa na kilkanascie mikronów

jak zabezpieczyć LCD przed ponownym sklerotycznym atakie mkotków?
czy folia jak na LCD w aparacie foto zda egzamin?
 ew jaka to powinna być folia.
jak zlikwidować rryski
np czymś je uzupełnić czy co???
Pozdrawiam