Re: czym nasmarowac szyne w HP DJ 690c?

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 22:03:57 MET

Słynny grzebolog *Atlantis* podał dziwną wiadomość datowaną na 31 styczeń (
wtorek) o godz. 21:10, o treści :

> Witam!!!
>
> Mam drukarkę HP DeskJet 690c i drobny problem - podczas koszyk z tuszami
> straszliwie hałasuje podczas drukowania, więc trzeba czymś nasmarować
> szynę najprawdopodobniej. Tylko czym, żeby nic nie zepsuć i gdzie to coś
> można kupić? ;)

Wazeliną techniczną, ewentualnie olejem nie zawierającym kwaśnych
składników. Do maszyn do szycia zdaje się taki jest.

--
     ..::WISKOLER::..
no taaa.... jak się trafi na kobietę, co nie ma wyłącznika fonii,