Re: jak policzyc ile bedzie miala partycja ?

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 20:08:41 MET

Dnia Tue, 31 Jan 2006 19:26:28 +0100, mick1 <mick@goooo2.pl>
napisał(a):

>A jak chcesz sobie drzewo zasadzic, to nie uzywaj lopaty, do wykopania
>dziury, uzyj odrazu koparki, albo ekipy gorniczej.
>Po co kupowac PM, do prostego zalozenia partycji? Nie masz na co
>pieniedzy wydawac?

W zyciu nie uzyje systemowego fdiska, bo zniszczylby mi dane.
Ja partycje tworze, zmieniam w razie potrzeb, zawsze z danymi,
wiec Twoje rady sa cokolwiek nie do zastosowania. Odpowiadajac
w Twojej poetyce, nie bede uzywal siekierki do krojenia chleba, wole
noz z ząbkami. Czysty dysk mam tylko raz, i nigdy wiecej, nigdy
pozniej nie formatuje ani zadne takie "naprawy". Skonczyl sie W95,
kilka lat W98, a teraz juz chyba z piec lat czy nawet wiecej, XP -
a ile razy zmienialem partycje czy je tworzylem, tego sie nie da
spamietac. :-)

Oczywiscie mam na mysli winde, i nie przypuszczam, zeby autor watku
z newsreaderem Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2670 mial inny
system na mysli...

--
Adek