Re: Problem z kablem PC (SVHS) -> TV SCART (EURO)

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 19:30:23 MET

Hej !

Użytkownik "g0ris" <g0ris@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dro2i2$3r5$1@nemesis.news.tpi.pl...
> obraz uzyskiwanyna dwóch różnych kartach z wyjściem SVHS na dwóch różnych
TV
> z gniazdem EURO jest czarno/biały! Czy ktoś może mi powiedzieć czy to wina

Na pinie 20 złącza Euro jest wejście composite video lub luminancji.
Ponieważ sygnał s-video ma rozdzieloną luminancję i chrominancję,
to pewnie na 20 idzie sama luma (czyli jasność = czarno-biały obraz)
a chroma idzie na inny, właściwy dla niej pin.
Jeżeli TV nie da się przełączyć w tryb Euro-S-video to koloru
nie będzie. W każdym razie to raczej problem TV a nie kabla/karty.

--
Pozdrawiam
Michał Kupski -- Tarnowskie Góry