Re: jak policzyc ile bedzie miala partycja ?

Autor: MATEOh <mateusz-hyndle_at_o2.pl>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 19:23:06 MET

> Nie musisz liczyc, wystarczy, ze uzyjesz Partition magika i wpiszesz
> recznie te wartosc, a reszte on zrobi sam, lacznie z przeliczeniem
> na wlasciwa wielkosc.

To najlepsze wyjscie a jesli chcesz to robic koniecznie w ten sposob to 1Gb
= 1024 Mb

napisales cos takiego:
>20 * ( 1024 ^ 3) ~ 21,5GB bedzie ok?

Nie bedzie bo jak ? :D 21,5 Gb to nie 20 Gb :P jesli masz mozliwosc
wpisania w Gb to po prostu 20 a jesli w Mb to 20 * 1024Mb = 20480 Mb -
sprawdz jeszcze ten wynik bo moglo mi sie zle wcisnac w kalkulatorze ;)

pozdr.