Re: MSI K8N Neo4 i Tagan 330W

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 18:21:01 MET

Gargamel napisał(a):

> Podałem dwa przykłady - z linka, i własnego doświadczenia. Jeśli twierdzisz,
> że chieftec'i też piszczą, to zamiast siać marketingową propagandę pustymi
> słowami - podaj 2 linki, w których użytkownicy narzekają na taką wadę tego
> sprzętu...

a propos piszczenia:) moja decyzja o zmiane chieftec'a na tagana wlasnie
wynikala z tego powodu, ze po zakupie nowego dysku sata moj chieftec
zaczal piszczec nie do zniesienia (jak dla mnie). Wszystko niby bylo
stabilne, ale piszczenie bylo dobijajace ...

po zakupie tagana problem zniknal ... a pojawily sie nastepne:) np. jak
uciszyc grafike ktora nagle uslyszalem z uwagi na to, ze tagan jest
zdecydowanie cichszy od chieftec'a:)

takze co by nie mowic: placisz wiecej ... masz troche ciszej:) a nie od
dzisiaj wiadomo ze wszystko w tym samym miejscu produkowane wiec
obojetnie czy wydasz 100zl czy 10tys. i tak mozesz trafic na lipny model
... trzeba poprostu umiec znalezc ten najlepszy w najnizszej cenie a nie
wydawac 10tys. i wymagac nie wiadomo czego ...