Znikajacy cdrw

Autor: shebang <peres_wytnij_at_wytnij.poczta.onet.pl>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 17:36:34 MET

Od wczoraj pojawia sie w moim kompie taki error:
na IDE2 mam podlaczony CD-RW (LiteOn) jako slave i hdd w kieszonce jako
master. Kiedy w kieszeni nie ma hdd to bios zglasza obecnosc CD natomiast
gdy hdd jest no to lipa - cd po prostu znika i tyle go widzieli.
Nie mam wolnego napedu, zeby sprawdzic czy to nie wina urzadzenia. Czy to
moze byc CD do wymiany czy moze raczej cos z plyta???

Z gory dziekuje za ewentualne podpowiedzi
shebang