Re: Co najlepiej dokupic aby troche polepszyc osiagi?

Autor: NOKGAMER <odpowiadaj_na_grupie_at_post.pl>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 17:08:08 MET

Użytkownik "k---l" <wap@plusnet.pl> napisał w wiadomości
news:dro181$o3l$1@inews.gazeta.pl...

> Wielkie dzieki za szybkie i sensowne odpowiedzi. Bede sie rozgladal za
> Radeonem 8500, lub GF4 Ti, wlasnie poczytalem sobie o GF 5200 i okazuje
sie
> ze to dosc slaba karta. A nie mam zamiaru wiecej wkladac niz 150 zl na
> razie. Plyta obsluguje juz tylko procesory do 1300 Mhz( ma juz najnowszy
> BIOS). A reszte to juz wymienie za jakies 1-2 lata, na razie musi mu
> wystarczyc.

Byle ta nowa karta dobrze chodziła na tym AGP, co jest teraz. Obawiam się,
że to stara konstrukcja płyty głównej z AGP 2x. Jeśli to prawda, to może
najpierw warto wykorzystać w pełni to, co się ma?

A niedowiarkom mogę tylko napisać, że na dobrym GF2 MX400 z 64MB RAM
stosunkowo nowa gra taka jak NFS Unlimited, śmiga bez najmniejszego haczenia
(1024x768), inne jak Colin McRea 3.0, GTAIII też. Nie wiem jednak o jakie
gry chodzi. Płyta w tym komputerze to wąskie gardło. Ale słuchaj innych.