Co się stało z komputerem??

Autor: <freemanek.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 14:17:04 MET

Czy ktoś wie, co mogło się stać??
Rano komputer został włączony, wysłano parę mail'i po czy mkomputer wyłączono.
Gdy spróbowałem uruchomić komputer przed chwilą, komputer zaskoczył,
pojawiły się standardowe teksty, ramki itp.... za chwilę ekran zrobił się
czarny (standardowo przed ukazaniem logo windowsa XP) i na czarnym pozostał
kwadrans, bez żadnego efektu. Komputer wyłączono uruchomiono pononwie i nic
nie ruszyło.... dioda HDD i dioda zasilania komputera są nie aktywne, dioda
monitor miga jak gdyby komputer w ogóle nie był włączony, jedynie wiatraczek
działa (ale nie jestem w stanie powiedzieć, czy wiatraczek od CPU czy
zasilacza), wysuwać można też tackę od napędów (napęd DVD LG, i nagrywarka CD
LG).
Więcej na chwile obecną nie jestem w stanie powiedzieć, ale czy ktoś wie co
mogło się stać??
za wszelką pomoc i sugestie będę wdzięczny

Komputerek to Duron 2000 MHz (pół roku), płyta Gigabyte z Chipsetem Via KT666
(też pół roku), 512 mb ram (pół roku), hdd 80 gb (2-letnie), wspomniane
napędy (ok. 4-letnie)