Re: Cos mi tu brzeczy!

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 12:53:49 MET

dnia Mon, 30 Jan 2006 21:31:47 +0100 Osadnik napisal(a):

> Tylko do jasnej anielki neiwiem co, poraz pierwszy od roku wyjałem
> komputer z wnęki, wyczuysciłem z kurzu ( ja sied ziwiłem dlaczego
> temperatura na CPU tak rozła jak płatki pentagrama były zawalone kurzem?

przebieraj wolniej palcami, patrz na monitor co piszesz lub chociaz po
napisaniu posta poswiec chwilke na jego poprawienie, bo na prawde jest
kilka momentow w twojej wiadomosci, w ktorych zastanawialem sie, co to za
slowa. :)

a powazniej, jesli podejrzewasz dysk, odlacz go od zasilania, jesli
podejrzewasz wiatrak, to jak inni powiedzieli, zatrzymaj go na chwile.
sprawa prosta... a moze to tylko obudowa ci rezonuje?
a rozwiazaniem najprostszym bedzie, jesli odsuniesz sobie jednostke od
ucha na wiecej niz 70cm [skoro przy takiej odleglosci juz nic nie slychac] ;)

--
pozdrawiam
wik at dokuro.org