Szybsza pamiec w wolniejszej plycie glownej i wybor pamieci

Autor: topek <topek2000_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 12:11:59 MET

Witam,
kiedys pytalem na tej grupie o wybor pamieci i napisano mi, ze w plyte ktore
obsluguje tylko DDR 2600 (266 MHz) spokojnie mozna wlozyc szybsze moduly np
400MHz ktore to na ta chwile (do czasu wymienienia plyty) beda chodzic
oczywiscie wolniej taktowane.

Kumpel siedzacy w sprzecie twierdzi, ze to prawda, ale tylko zebym kupil
markowa pamiec ale nie Infineon. Niby dlaczego nie? To chyba przyzwoita firma.

Chce kupic 1GB pamieci. Na ta chwile mam w plycie glownej 256 SD Ramu. To
jakis stary, okolo 3 letni wynalazek AsRock obslugujacy zarowno pamiec SD jak
i DDR (ale tylko ta najwolniejsza). Zastanawiam sie co wybrac. Jeden modul 1GB
czy 2x512.
http://217.173.130.240/index.php?cPath=51

Oczywiscie wszystkie moduly, niezalezni czy 2 czy 1 : 400MHz. W okolicach
wielkiej nocy chcialbym zmienic plyte i procka wiec wyboru pamieci chcialbym
dokonac juz teraz dobrego. Zeby mi w tej obecnej starej plycie dzialal a potem
w nowej.

Prosze o szybka odpowiedz. Wyplata splynela na konto i chcialbym kupic jak
najszybciej

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy