Przełącznik USB 4 urządzenia / 2 komputery

Autor: Doc <docentos13_at_wp.pl.die.spamer.die>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 11:40:07 MET

Witam,

Zastanawiam się nad kupnem przełącznika USB do podłącznia kilku urządzeń do
dwóch komputerów. W ofercie Komputronika widziałem coś takiego

Dla przybliżena sprawy to chcę podłączyć drukarkę, skaner i Neo do dwóch
kompów. Siecią nie chcę tego udostępniać (oba kompy często nie są razem
włączone, a ten do którego peryferia byłyby włączone na stałe jest niestety
stary i słaby)

Czy któryś z grupowiczów używa coś takiego? Sprawdza się? Warto
zainwestowac, czy może lepiej ręcznie przekładać kabelki?

Pozdrawiam i czekam na opinie,

--
Doc,
docentos13@wp.pl.kill.spamming