Re: zmiana z AMD na P4 i strata wydajnosci

Autor: Edek <maniera_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 10:37:05 MET

Użytkownik "radarek" <pyton0@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:43de8a66$0$17923$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Użytkownik "PAndy" <pandrw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie az tak wolniejszy zeby sie przycinal - ja bym sprobowal czy to
> nie pomoze (ew. wylaczenie HT, dodanie /usepmtimer do boot.ini):
> http://support.microsoft.com/Default.aspx?id=896256

To chyba nie dotyczy tego przypadku.
Nie wiem, może się mylę, ale jest tam mowa o procesorach
mobilnych ** Bez tych aktualizacji komputery wyposażone w mobilne procesory
z dwoma rdzeniami, obsługujące zarządzanie energią, mogą funkcjonować z
ograniczoną wydajnością lub w nieoczekiwany sposób. **
Pozdrawiam Edek