czy to zadziała?

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 09:46:18 MET

witam
mam padnietą płyte ze zdrowym P3 933 1.7V
mam dobrą płyte na intelu 810. czy moge tego P3 wetknąc do tej płyty i czy
to zadziała?

na moje nieszczescie płyta jest z comapqa, i ciezko jest cokolwiek
wywnioskowac. sciagnąłem z ich strony cos co wyglada na instrukcjie, i
zawiera mniej wiecej takie informacje
do intela 810 pasują celerony do 533mhz, do pentium3 kup sobie płyte z
intelem 810 "E", dale j instrukcja wspomina o procku 733 z 1.65V. nie jest
jednak napisane czy do 810 bez e mozna wsadzic p3, i niejest napisane czy
733 to najwiekszy obsługiwany procek.
w chwili obecne3j płyta działa z celkiem 333.

wiec jeszcze raz, p3 933 bedzie chodził na i810?

pozdrawiam
ToMasz